Creixem amb la finalitat de millorar el teu benestar .
Des del començament, la nostra missió ha estat vetllar per la salut física de les persones.
A Ergonomika , la nostra trajectòria s'ha forjat amb un objectiu clar al cap: maximitzar el benestar diari de les persones .
Vam néixer perquè ens vam adonar que les empreses eren les úniques que accedien a mobiliari d'oficina ergonòmic d'alta qualitat. Determinats a canviar aquesta realitat, ens dediquem a brindar solucions ergonòmiques accessibles per a tothom, transformant així la manera com les persones senten i experimenten el seu entorn laboral.
La nostra Història
1983
1983
Per entendre l'existència d' Ergonomika , hem de retrocedir fins als orígens de Kadira, una botiga ubicada al centre de Manresa que va començar la seva travessia venent una àmplia gamma de mobiliari d'oficina.
1991
1991
El 1991, Kadira es va fusionar amb Zárate Interiors, una botiga de mobiliari per a la llar, i junts ens vam traslladar a una nau de 1000m2 a Sant Fruitós del Bagés, on vam ampliar tota la nostra oferta de mobiliari i projectes decoratius i ens vam convertir en un referent a el sector del moble a Catalunya per a la llar.
Però, no podíem obviar que al llarg d'aquells anys, el mobiliari d'oficina estava experimentant una demanda creixent, cosa que ens va inspirar per fundar Ergonomika , centrant-nos en cadires ergonòmiques per a oficina.
2014
2014
Així, el 2014, vam decidir establir-nos a Barcelona, on vam fundar Ergonomika (Carrer Paris, 43) i vam obrir una botiga experiencial al cor de la ciutat amb la clara intenció d'apropar el mobiliari professional d'oficina no només a les empreses, sinó també al àmbit particular, perquè el nostre compromís és brindar benestar a les persones al seu entorn laboral.
Ergonomia, qualitat i disseny són els nostres pilars fonamentals.
El nostre showroom va ser concebut per oferir una experiència de compra guiada, adaptada a les necessitats i sensacions de cada client.
2020
2020
L'augment del teletreball (a causa de la pandèmia) va suposar una evolució per a nosaltres. La necessitat de treballar asseguts llargues jornades a casa nostra dins d'espais que fins ara no estaven preparats per fer-ho, va fer augmentar la consciència de les persones sobre la importància de tenir un entorn laboral adequat .
Tot i que, teníem un inconvenient: les botigues físiques estaven tancades, per la qual cosa, per continuar cuidant els nostres clients, vam decidir obrir el nostre e-commerce.
2021
2021
Davant la voluntat constant d'apropar el benestar als entorns laborals, el 2021 vam consolidar Ergonomika Empreses amb una missió: ajudar les empreses a millorar el benestar i la productivitat dels treballadors.
Per això, a més de vendre mobiliari i cadires ergonòmiques, ens esforcem a desenvolupar xerrades, formacions i racons wellness a les empreses. D'aquesta manera, les empreses i els seus treballadors poden treure el màxim profit de les oficines.
A Ergonomika , no només tenim cadires ergonòmiques i mobiliari d'oficina; sinó que creem espais on el benestar s'entrellaça amb cada element. Aspirem a seguir enriquint vides i transformant la manera com les persones se sentin i experimenten el seu dia a dia.